2010.04.04

Jag har legat och rullat runt bra länge under natten. Jag vaknade som vanligt flera gånger, värst var vid fem tiden. Då kunde jag verkligen inte somna om, funderade nästan  på att gå upp ett tag o göra något annat men det orkade jag inte heller. Så jag låg kvar och plågades tills jag kände att ögonlocken blev tunga igen. SKÖNT! Sen vaknade jag av att mamma väckte mig vid tio..

Nu sitter jag här och äter frukost samtidigt som jag glider runt på nätet. Jag sitter samtidigt och diskuterar namn på killar med Ninsen. Tänk när man hittar världens mest underbaraste kille, och så har han jordens mest konstigaste namn. Eller okej, konstigt är fine. Men töntigt..funkar inte riktigt..som Nina sa, man kan inte ta honom på allvar. Haha, vi är allt knäppa.

Hejdå folket

Tillsammans är vi starkare/ Luc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0