2010.04.24

Godmorgon på er!

Igår på eftermiddagen åkte jag till kista för att kolla lite skor. På vägen dit hände världens konstigaste sak(som sagt det händer alltid mig), i en rondell fick min sidospegel för sig att ramla ur sitt fäste och gå sönder. Fattar ni vad det innebär? 9 års otur väntar mig. Jag kan likagärna bara lägga mig ner och dö. Ska jag gå runt och vara "rädd" i nio år? Jämt se mig över axeln?

Jag är otroligt vidskeplig, och det här var verkligen droppen. Väldigt mycket har hänt mig de senaste tio dagarna. Sådant som verkligen inte kan förstås eller går att förklara. Jag börjar tro att det är någon som ögar mig..

Undra om det här hjälper...

Tillsammans är vi starkare/ Luc

Kommentarer
Postat av: Anonym

krossar du en spegel så är det sju års olycka, och det är om DU krossar den eller tappar den ur din hand.. inte om den ramlar från din dåligt limmade bil

2010-04-24 @ 23:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0