Alla dessa tankar och i landsproblem

Hej allihopa! Det var ett tag sen vi hördes..lever, det gör jag iallafall.
Jag har funderat ett tag nu och vet inte riktigt vilken väg jag ska gå..Jag har förlorat intresset till att blogga (mest för att det sällan händer något att skriva om), oftast är det skola och jobb som styr och ställer i mitt liv. Och jag kan inte sluta fundera om det är intressant för er att höra om det dag in och dag ut. Jag vill egentligen ta tag i bloggandet ordentligt, ge er juicy skvaller, underbara bilder och dela med mig av min vardag till er.

Men vart är motivationen? Bloggandet ska vara en kul grej, men vart är det roliga? Är det jag som ser förbi det?

Aja tänkte säga hej iallafall, efter en halv natt på akuten igår och hela dagen hos fyra olika läkare och akutmottagningar så är jag hemma igen. Allt är okej, jag och älsk passade på att ha picnic i bilen på väg till de olika läkarbesöken. Picnickorgen bestod bullar och choklad, mums! Det förtjänade vi och såg till att njuta av den fina vårsolen(fast än att vi satt i bilen). Efter det åkte jag hem och däckade i sängen, efter en halvjobbig natt igår och en tidig morgon imorse så var jag helt slut. Nu har jag laddat mina batterier igen, har damsugit övervåningen och ska iväg o laga mat.

Nu när jag har skrivit av mig lite känner jag fan att jag har saknat det de senaste dagarna. Om man nu kan kalla det för att sakna. Med det sagt bjuder jag er på en härlig vårbild och...önskar er en trevlig kväll!

Tillsammans är vi starkare/ Luc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0