En snabbis

Tänkte uppdatera er lite snabbt och let you know att jag lever, för det gör jag!

Jag har varit i skolan och bibilioteket en hel del under veckan, det tar på krafterna ordentligt. När man kommer hem vid 6-7 på eftermiddagen orkar man inte göra mycket mer än att ligga i soffan. Hursomhelst så slutade jag tidigt i fredags och bestämde mig för att våldgästa hos jenka, MYSIGT! Vi åt mat, hon provade kläder och jag låg i sängen o tittade på haha. Sen åkte jag o träffade beb en stund, vi tittade på film, drack té och åt godis. Jag åkte hem rätt tidigt efter det för att göra mig iordning för högskoleprovet. Det är tur att jag bor nära Spånga gymnasium säger jag bara. Hade nog dött annars!  Satt och skrev hela dagen igår, kom hem vid halv fem duschade och åkte till sollentuna för att handla med syrran :) Vi handlade massa mat! Det är nog min favoritsyssla, mys :).

Det var väl de..Ska åka och jobba snart, efter det blir det middagsmys. Vi hörs snart igen!


Tillsammans är vi starkare/ Luc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0