....

Hej folket! Jag vaknade för en stund sen. Jag har kommit fram till att jag sover rätt mycket nu för tiden..men men vem klagar? haha. Igår hann jag med en hel del saker. Förutom att blogga såklart, det var full rulle hela dagen. Började med att åka till skolan vid nio, va där till tolv och mötte upp Nina för lunch. Det behövdes, helt sinnessjukt längesen jag träffade henne. Vi hade såklart lika kul som vanligt, det har vi alltid. Vi snackade skit länge och gick runt i butiker en bra stund. Sen vart myran (jag) trött av allt bagage. Som vanligt bär jag med mig ALLT jag äger. Varför gör jag det? Det får vi analysera i ett annat inlägg :).

Vi åkte hem, duschade, bytte om och sen åkte jag och hämtade henne. Vi åkte till Bollstanäs(vet fortfarande inte vart det ligger) och kollade på fotboll. Jag och Nina hade plockat med oss halva Ica som vi satt och picknickade på. Det var rätt nice, sen blev det kallt. Älsk var galen på planen som vanligt, fick fotbollsfrua ordentligt när jag satt stolt på läktaren.

Tillsammans är vi starkare/Luc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0