Hemma igen!

Hello :) jag är tillbaka från mitt lilla äventyr. Åkte till beb och åt mat med familjen sen åkte vi vidare till Edsviken och spenderade en stund vid vattnet och den vackra utsikten. Anledningen till att vi åkte dit..lär ni aldrig få veta :) haha.
Tog även en bild på utsikten så att ni läsare kan få se :) Vackert, vi ska lätt dit fler gånger.


Sen åkte vi till Ica Maxi och kollade runt (min favoritaffär haha!) handlade ett helt kilo godis för mindre än 30 kr, sen åkte vi vidare till sollentuna centrum där vi gick runt i nån timme och kollade.  Väntade på att syrran skulle sluta så att vi kunde åka hem. Jag och beb satt och åt glass under tiden vi väntade..mums. Sen rörde vi oss mot ica igen. Denna gång för att köpa påskgodis till lille milo. Honom får vi  ju inte glömma!

Tillsammans är vi starkare/Luc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0