Inside a womans purse

En helt vanlig dag i min väska:

"Pennskrin" med allt från post it lappar till sudd och pennor.
Plånbok #1 och #2, varför har jag två plånböcker undrar ni? En räcker inte! haha. Nej men i den stora svarta hittar man medlemskort, viktiga papper, kvitton och annat smått som minneskort, och alvedon. I den beiga håller vi det simple. Körkort, bankkort och kontanter i princip.
Solglasögon
Ipod (den heter by the way "I'm yours")
Necessär med allt från smink till nagellack
Tablettask och kirurgtejp (bra tips till de som får skavsår lätt. Tejpa INNAN!!)
Idébok, almanacka, vaselin och läppgrej från makeupstore
Handskar
Toffs och klämma

En vanlig skoldag i min väska:


Allt som fanns med på bilden innan. Och lite till..
Temugg från Starbucks
Sprängfylld pärm, två block, två feta kursböcker och en banan :)
Dator och datorsladd


There you go! Nu har ni sett vad som finns i min väska. Alla som klagar på att man inte behöver ha med sig hela världen WELL I DO!! Man har aldrig för mycket saker med sig. Så är det bara.

Tillsammans är vi starkare/ Luc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0