Jahapp

Nu har jag sovit, sovit, sovit, ätit och duschat så nu känner jag mig fit for fight (inte riktigt men ändå) vad gör man inte för naz skull? ;p. Ska ta en alvedon och sen hoppas på det bästa. Har lite ångest eftersom jag inte kan bestämma mig vad jag ska ha på mig ikväll, i-landsproblem. Klänning, kjol, klänning, kjol? Jaja det blir nog bra.

Förresten jag måste tipsa er om ett par tabletter. Jag hade skit ont i halsen igår och hela natten så jag bad mamma köpa zyx (värktabletter för halsen), dom va grymma och skit goda!


Bara för att jag ska på skiva ikväll så bjuder jag på en bild från studenttiderna. Två år sen, gamling..



Kommentarer
Postat av: ems

fina du!

2010-04-28 @ 14:54:35
URL: http://emstheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0