Liten uppdatering

Fan vad jag suger på att uppdatera men ni förtjänar det eftersom ni suger på att kommentera. Har inte så mycket att berätta, vad vill ni veta? Idag shoppade jag lite med naz, de började med att vi åkte till stan men eftersom allt stängde klockan 5 så rörde vi oss mot kista istället. Köpte shorts, kjol och ett linne. Det roliga var att jag tog storlek 32 i shortsen jag bah "ähh dom passar" när jag kommer hem får jag inte ens upp dom (okej de lät fel men ni fattar).

Imorn är det jobb och match som gäller, nej ska inte spela utan titta. Tror till och med att de blir skjuts till jobbet av en snäll sak (smörerier). Nu ska jag avrunda detta inlägg.. Förresten vet ni vilket ord jag hatar mest? Ordet AVVAKTA! Varje dag på jobbet i mer än hälften av samtalen får man höra: jag vill avvakta. NEJ det finns inget som heter avvakta, shit du har 2 veckors ångertid.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0