Little bit of hope

Idag har varit en galen dag. Va först på universitetet, 9.30-15. Helvetes dag..men det gick ändå. Dess sov och jag petade henne i örat..alltid lika trevligt. Jag åkte hem, slängde i mig mat snabbt, packade grejer och åkte till biblioteket i kista. Satt där nån timme eller två och åkte hem. Åt lite pizza, nu sitter jag här med er.
Idag kom jag även fram till att jag inte behöver markera mitt revir för att alla andra ska veta. Dom vet. Mitt revir är redan markerat. Jag skulle helst vilja kalla det..självmarkerat Ha Ha bitches.

Ang. inlägget innan. En demon tog över min själ och dummade sig. Fy på dig elaking! så gör man inte. Här på keephating.blogg.se, är vi snälla mot (nästan) alla.


Tillsammans är vi starkare/ Luc

Kommentarer
Postat av: Anonym

du verkar fett osäker på ditt förhållande

2010-04-08 @ 00:50:54
Postat av: dess

hoppas du och mitt öra hade det trevligt medans jag sov :p

2010-04-08 @ 01:11:27
Postat av: Luc

Sv: Du vet ingenting om mitt förhållande. Kan också avslöja att det inte har någonting med min pojkvän att göra. Fundera på du :)

2010-04-08 @ 09:13:07
URL: http://keephating.blogg.se/
Postat av: Luc

DESS!! Jag och ditt öra hade mer än trevligt. Slick ;)

2010-04-08 @ 09:13:27
URL: http://keephating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0