Make up

Godmorgon. Sovit gott? Det har jag iallafall. Vaknade upp helt glad tack vare min dröm jag hade. Nu blir ni lite nyfikna på vad jag drömde va men det tänker jag inte avslöja. Just nu är jag inne på en hemsida och ska beställa lite smink till sommaren, det är sjukt billigt där. Allt tillsammans som jag ska beställa kostar under en hundring.


Det här ska jag beställa:
Foundation borste
Rouge
Solpuder
Plumping läppglans (ska göra läpparna större)
Vattenfast ögonpenna
Vattenfast eyeliner (perfekt till sommaren)

Fatta att allt gick på under hundralappen men frakt på 40 kronor tillkommer. 


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Allt de där haha :) vad är de för hemsida dåå? :)

2010-04-11 @ 11:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0