Relax, take it easy

Vi har haft gäster hela halva dagen, allt jag har att säga efter det är att jag ALDRIG SKA SKAFFA BARN. Och om jag väljer att göra det ska de fan uppfostras som om det vore rena rama militärskolan. Inga snedsteg, inga misstag men bäst av allt inga skrikiga och oförskämda små barn. Aldrig.

Funderar på att lägga en lugnande ansiktsmask, ta en alvedon(eller två, eller ett helt paket) en mixa en god drink och chilla för mig själv. That's what I do best. Tänkte ta helgen till att slappa ordentligt och börja råplugga i veckan igen. Jag ger mig själv en paus, eftersom att skolan vägrar göra det :) snålisar vägrar ge påsklov, sportlov..nada..man sliter som en häst.

Cha cha bitches. Hahaha

PS. SARA, I MISS YOU. FLYTTA HEM. PRONTO! TILLSAMMANS ÄR VI STARKARE!!!!
// LUC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0