Tisdag

Godmorgon alla söta och inte söta. Jag känner mig helt seg idag, tror jag har feber. Ligger i sängen och kollar på gamla bilder och lyssnar på låtar jag lyssnade på för flera år sen. Vill ni se bilder på mig från stenåldern? haha. Naz ska iallafall ha skiva ikväll och jag hoppas att jag mår bättre tills dess. Lägger in en låt som jag lyssnade på när jag va fjortis :).


(Jag har fastnat för dig) Jag tycker om dig med,
om vi inte tar ett steg fram så kanske vi ångrar att vi aldrig lärde känna varann
(Jag har fastnat för din blick) Jag tycker om dig med,
om vi inte tar ett steg fram så kanske vi ångrar att vi aldrig lärde känna varann

Jag såg dig första gången på krogen,
känslan jag fick var en känsla av att jag inte förstod den
Jag bara stod där och stirrade, de var nånting som jag gillade
Jag tänkte för mig själv, hur kan man vara så vacker? Hur kan man vara så fin?
Rörde mig på dansgolvet med sköna takter. Kände mig seg,
men din blick gav tillbaks energi
Vad är det som händer mellan oss när vi ser varann?
Nånting speciellt med dig gör att jag vill hålla din hand.
Du försvann in i folkmassan så snabbt det var nånting
vi ville säga varann men fick inget sagt.
Utstrålning, vackra ögon och fint hår, fick mig att vilja gå fram och fråga hur du mår
utan att du sjöng så kunde jag höra din röst, en inre tröst

Allting stannar upp när jag ser dig. Hjärtat bultar fort, jag vill ju vara med dig
Kom och ta min hand, men nånting hindrar dig.
Vem ska stoppa dina steg från att få gå till mig?
Men du förvirrat ler, det här är ingen lek.
Jag är också rädd, rädd att göra fel. Låt mig få komma nära dig, åååååh
Om du inte känner mig nu så kommer du aldrig aldrig aldrig lära känna mig
Om du inte känner mig nu så kommer du aldrig aldrig aldrig lära känna mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0