2010.04.05

Hej! jag vaknar upp och ser det här skitvädret. Vill dyka ner under täcket lika snabbt, och inte vakna på en vecka.  Men så kan vi inte ha det. N ska nog komma över (fastän jag är småkrasslig) och dricka te med mig, vi kanske kan hitta på nått bus att göra här hemma också. Vi får se vad som händer, ut går vi garanterat INTE!

Igår var jag och beb på stan hela dagen och njöt av det fina vädret, satt vid kungsträdgården och solen stekte. Sen gick vi runt lite i butiker och handlad fina saker till våra mammisar. Sen åkte vi hem och åt min favoritmat som hans mammis hade lagat...mums.. Vi passade på att sova lite eftersom att vi båda kände oss lite dåliga (mer han än jag, jag spelade bara tyck synd om mig hihi) sen åkte jag hem och gjorde absolut ingenting.

Nu ska jag iväg till solna för att köpa lite saker. TTYL BITCHEEEEES :P
Tillsammans är vi starkare/Luc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0