Tröttare än tröttast

Jag är helt slut. Har nog aldrig varit så sliten som jag är idag, har inte ens hunnit blunda under natten utan att Milo har skällt. Han har varit orolig hela natten och jag har inte lyckats sova. Det har säkert att göra med att jag var orolig, nervös och allt möjligt. Han är så rätt om mig den lillen, när föräldrarna är borta ser han till att inte lämna min sida en endaste sekund (vilket har sina för och nackdelar). Igår kväll kunde helt enkelt har varit lite bättre, sov till och med på golvet för att han skulle vara nöjd och låta mig få sömn. Men icke. Så imorse gick jag upp mer trött än någonsin. Viktigaste dagen på det här året hittills. Great, what a day.

Jaja jag antar att det va det här han menade när han sa att han skulle hämnas för bilden. "Man mår som man förtjänar" haha



Han hade en dålig hårdag. Sur jävel!


Tillsammans är vi starkare/ Luc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0