Dröm sött och vakna blött (usch vad säger jag)

Nu kära läsare tänkte jag ta och lägga mig eftersom mina ögon svider och jag jobbar imorn. Det ska tydligen komma hit några "gubbar" imorn på morgonen och kolla på våra badrum, vilket betyder att jag inte kommer få sova. Om dom gör för mycket ljud kommer jag springa ut naken och dansa för dom (asså vah?) haha.

Lägger in en bild på mitt andra hem, spenderar mer tid där än hemma (nästan iallafall) dvs jobbet. Bilden är ett år gammal typ. FUCK börjar tröttna grovt!


Godnatt /J

Kommentarer
Postat av: naaaaz

jag va typ fett facinerad av denna bild för ett år sen... nu får jag bara ångest av o titta på den hahah.



p.sss me like ur new blogzi, hoppas ni blir lika stora som kissie o shit, sen bjuder ni med mig på alla coola evenemang o mingel.. nice...

2010-03-01 @ 10:51:37
Postat av: J

Sv: Haha naaz vi kommer bli större än dom!!! Och självklart får du komma på alla evenemang m.m. :)

2010-03-01 @ 11:06:30
URL: http://keephating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0