RYGGDUNK TACK!

Tjaaa..Jag kom  hem från gymet för nån timme sen. Körde intervaller på löpbandet idag så jag är heelt slut. Men de är en galet skön känsla efteråt :) Jag städade även klart rummet, trodde aldrig att jag skulle bli klar. Fick ropa in förstärkning(mami) en stund för att vända på alla kläder som va ut och in, medans jag sorterade..haha. När jag bestämmer mig för att göra något då gör jag det ordentligt. Tänkte visa er kriget jag hade i bilder..



Tomt! (allt ligger slängt på golvet haha)







Hänga upp allt som ska hängas




Vika fint i lådorna



Ny jeansjacka



Och en hög med nya kläder som jag ska hitta utrymme för..


/ Luc


Kommentarer
Postat av: J

Luc, om du funderar på att kasta några kläder så hoppas jag att du vet att du ska ge dom till mig istället :):)

2010-03-01 @ 11:15:15
URL: http://keephating.blogg.se/
Postat av: A

hahaha! det gjorde jag också för någon dag sen! jävla pain att fixa garderoben asså..

2010-03-01 @ 12:04:11
URL: http://realslashbarca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0