heheh

Man lär sig med tiden vilka som är äkta och vilka man ska kasta. Jag har alltid varit för "snäll" och tagit emot skit. Jag tänker inte ta mer skit längre, ger du inte mig något kan du absolut inte förvänta dig något tillbaka. När jag tänker efter så förstår jag inte hur jag har låtit folk behandla mig som dom gjort. Det är slut på det nu, folk tar mig alltid förgivet och tror att dom kan komma å gå när det passar dom. Jag försöker alltid finnas där för de men när man själv behöver nåt så skiter dom i en...

Det är långt ifrån alla som ska ta åt sig av det jag skrev, ni som ska ta åt er vet exakt vilka ni är.. Det lovar jag :)

Jahapp behövde bara skriva av mig lite. Sen finns det några få underbara varelser som alltid finns där för mig och ni ska veta att ni är guld och utan er vore jag ingenting!





Kommentarer
Postat av: amandaN

FIN TJEJ :D

2010-08-02 @ 18:14:18
Postat av: Anonym

sämst uppdatering!!!

2010-08-06 @ 00:35:22
URL: http://ilovefood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0