Jag har nästan glömt hur livet känns...

God morgon! Min enda lediga dag idag faktiskt, sen jobbar jag hela sex dagar morgon till kväll. I don't mind egentligen..sålänge det inte har o göra med böcker eller läsa så har jag inget att klaga över, jag jobbar hellre en hel månad i streck än att läsa en mening ur en bok.

Jag ligger fortfarande och drar mig i sängen, skönt att veta att jag egentligen inte behöver resa mig upp om jag så inte vill. Men självklart så har jag planerat att möta J i spånga vid tolv..Vi ska ut på äventyr i Häggvik och se vad vi hittar. Jag har tröttnat på kista alldeles för mycket, allting känns så utplockat och man blir yr av att gå där och trängas bland så mycket folk. Nu får vi hoppas att det är lugnare i Stinsen. Det ska bli kul!

Sköt om er mina vänner!
Tillsammans är vi starkare/ Luc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0