Lifehelp

Nu har jag funderat länge. Det finns många sätt att utmärka sig på, att sticka ut och synas. Då menar jag i allt från blogg till det verkliga livet. Varför av alla sätt väljer man att puta med läpparna, klä av sig så mycket som möjligt och tänka som en 5-åring..Jag förstår inte riktigt vad det är man vill förmedla, eller vems uppmärksamhet man vill dra till sig. Det kommer sällan bra ur det. Varken från människorna som dras till det eller andra upplevelser.

Jag har alltid sagt till min minsting Anna(som oftast lyssnar på bigsis, thankgod) att glöm alla andra och deras åsikter. Håll huvudet högt och va stolt över din kvinnokropp, va aldrig rädd för att visa upp det du har. Men det finns en gräns till att visa upp och visa för mycket.

Hur som helst, det jag ville komma fram till va att..lämna lite åt fantasin.

Tilsammans är vi starkare/ Luc

Kommentarer
Postat av: ems

true that!

2010-06-03 @ 01:08:48
URL: http://emstheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0