2010.03.11


Hello! Ser att Jennica har varit duktig med att hålla igång bloggen, det är hon alltid iofs..Hursom, jag kom precis hem från skolan. Det var galet, vi hade redovisning och shit, men det gick bra ändå. Nu är jag trött som fan, har inte tränat på exakt en vecka, men jag hinner inte när jag kommer hem fem från skolan varje dag. Visst ja va ju ledig igår, men ofta man tränar på sin lediga dag...haha jag hör hur jag börjar låta riktigt lat. Men det kickar vi igång igen på söndag..tills dess tänker jag tjocka mig ordentligt. Tänker sätta mig framför tv:n med en stoor chokladkaka, sen ska jag hoppa in i duschen, kanske passa på att basta också? vi får se  om jag orkar med det.

Tillsammans är vi starkare/ Luc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0