2010.03.30

Hej hej!
Jag kom hem för en stund sen, helt trött och sliten. Satt mest och sov under föreläsningarna tills nån fick för sig att stoppa pennor i örat på mig (Tack!). Nu är jag hemma iallafall, blir pigg av att bara komma hem, eller bort från skolan räcker det med, all energi sugs tillbaka in i kroppen och man är på tiptop igen. Nu funderar jag på att hitta mig själv ett par svarta stövlar från Hunter. Vet inte varför jag har fått ryck och vill ha gummistövlar...har tänkt på det ett tag nu så ska det bli! Har tröttnat på mina blommiga som står i typ garaget och aldrig blir använda haha..

Fick mig världens bästa(okej ööverdrift, nästan bästa) överraskning nyss..! ska iväg till Barkarby snart hiiiiiihihi GLAAAAD :) Kanske förbi St:Erikshjälpen och lämna lite saker också om jag hinner.

Tillsammans är vi starkare/ Luc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0