En lista

Ditt utseende:
Hårfärg? Just nu brunt
Längd? 157 :$
Skostorlek? 36
Ålder? 20 men snart 21

Kärlek:
Har du kille just nu? Yes
Gillar du någon? Ja
Vem? Min bebi
Tillåter du din kille röra vid dig? hahaha se men inte röra ;p
Överallt? bara på foten
Har du haft sex? Ja
Hur många har du haft sex med? Inte många
Har du haft många förhållanden? Nope

Smak & stil:
Vad har du på dig? Har inte klätt på mig än
Hur ser dina trosor ut? black
Har du någon BH? Nej inte på mig
Hur ser den ut just nu? Har ju ingen nu dööh
Hur beskriver du en fjortis? Efterbliven haha
Hur beskriver du en pluggis? Smart

Bad days:
Har du varit full? Ja
Har du däckat? Nja
Har du haft sex på fyllan? Haha no
Har du rökt? Ja
Har du snusat? Ja
Har du gjort något olagligt? Jag är en ängel 
Har du slagit någon ner till marken? Nej

Yes/No:
Är du allergisk mot något? Inte vad jag vet
Tror du på gud? Ja
Har du en bästis? Ja
Är du vegetarian? Nej
Har du varit med om ett stort gräl? Ja

Antingen eller:
Mjölk/saft? Saft
Ibumetin/alvedon? Alvedon
Katt/hund? Beror på
Cykla/gå? 
Öl/vin? Vin
Kanin/hare? Kanin


Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Hoppas att du får en bra start på veckan =)



Kram Savefors♥

2010-03-29 @ 12:36:54
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0