Forever and a day


Hej älskade läsare..haha. Jag kom precis hem från en galen dag i skolan. Mötte upp sis och åkte hela vägen till sollentuna för att hämta mitt armband som har varit på lagning i snart två månader. Nu äntligen har jag det (lång historia men det är fortfarande inte lagat) De fick fixa ihop det tillfälligt så att jag kan använda det...sen ska det tillbaka till guldsmeden igen. Nu har jag precis smällt i mig mat, tänkte gå o lägga mig framför tv:n ett tag tills jag kan dra iväg och träna. Förresten, brukar ni läsare träna/motionera? Whatever liksom..att skaka på rumpan är också träning..berätta gärna om era träningsvanor :)

Men vi hörs när jag är tillbaka.

Tillsammans är vi starkare/ Luc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0