Gotta keep on dancing

Hello folk!  Jag vet att jag egentligen borde sova nu, som alla andra normala människor. Men nej nej, jag ska duscha strax och göra mig redo för ytterligare en dag på biblioteket. Det här blir sista dagen (inför just den här tentan) och jag längtar tills morgondagen är över. Oavsett hur det går på tentan, jag vill bara att det ska vara gjort. Jag har gjort mitt bästa ändå.
Som en ryggdunk kanske jag kan belöna mig själv med en runda i centrum senare eller nått.

Såhär glad..lär jag inte vara idag :)

Tillsammans är vi starkare/ Luc

Kommentarer
Postat av: Bave Amin - My haters are my motivaters

Heeysan! Köpte de på MQ för två år sen för 1200:- , hemmaslitna är de :)

2010-03-27 @ 11:08:57
URL: http://baveamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0