I could run circles around you so fast, your fucking head will spin


Kom precis hem från träningen..idag hände något konstigt. Svimmade nästan av två gånger när jag tränade(jag har aldrig svimmat i hela mitt liv)...jag tog mitt pick och pack o åkte hem. Såklart var det nån biff på gymmet som uppmärksammade det och erbjöd sig att se till så jag var "stabil" nog för att köra hem. Allt från benen i luften till sockerdricka. Det var lagom pinsamt kan jag lova. Tänker inte gå tillbaka dit på ett bra tag haha! Nej men seriöst, man blir glad av att det fortfarande finns snälla människor därute som bryr sig om andra!

Mår fortfarande lite konstigt så jag ska hoppa in i duschen och sen vila.

Tillsammans är vi starkare/ Luc

Kommentarer
Postat av: amandaN

ojj det lät inte bra :S. Aaah det är bra att det finns snälla människor kvar i världen!

2010-03-04 @ 21:44:30
URL: http://amandaniva.blogg.se/
Postat av: Jen.Luc

Visst är det! Det lönar sig att vara snäll, de lovar jag :P K-A-R-M-A

2010-03-04 @ 22:26:09
URL: http://keephating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0