I know what they don't wanna tell you

Hej! Jag kom hem för en stund sen, slängde in mig själv i duschen, snabbt som fan. Har varit ute sen tio idag, snacka om att jag är helt slut. Har åkt safaribussen hundra gånger, jag tror jag behöver en dusch till.

Mötte upp baby efter många timmars plugg på bibblan, vi gick hem till honom och kollade på gamla grey's anatomy avsnitt (okejdå, JAG kollade..) Vi åt middag, sen gjorde han milkshake till efterrätt haha..lilla tjockis, jätte gott var det, även fast det kanske inte är rätt säsong för det :P. Hursomhelst, vi degade lite, sen drog jag hemåt. Gick förbi grannarna på videobutiken på vägen hem. Alla exemplar av "I taket lyser stjärnorna" var uthyrda. Hur kan det vara möjligt? sen när tittar folk på svenska B filmer?

Tillsammans är vi starkare/ Luc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0