I MADE IT!

WOOOHOO det är äntligen över! Har krigat mig igenom en helvetestenta, skrev en hel del goja och ytterst lite vettiga saker. Men det känns jävligt bra ändå. Over and done...Mission complete! Efter att ha suttit helt svettig, nervös och stressad behöver jag en dusch för att vakna till liv igen (kanske någon timmes sömn också). Sen ska jag iväg och träffa beb o göra nånting roligt för första gången på länge känns det som. Har inte haft ett ordentligt socialt  liv på veckor. Går alltid och släpar på halva biblioteket. Nu är det över :).

 
Det va en sur tjej som gick upp imorse!


Tillsammans är vi starkare/ Luc

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hiss eller diss av boyfit-jeans?



Just nu lottar jag ut ett sminkkit ifall du skulle vara intresserad :)

2010-03-28 @ 18:25:56
URL: http://petterssoncaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0