I thought I took one step, but I took two back

Satt precis och läste igenom det jag skrivit. Mina förvirrade tankar. Mina innersta tankar, som jag ville dela med mig av till er. Jag läste något som berörde mig idag. Riktigt djupt faktiskt. I samma sekund kunde jag inte låta bli att uppskatta allt som finns runt om kring mig.
Jag har delat med mig av något till er som betyder riktigt mycket för mig, utan att ni egentligen har vetat om det. Min älskade och så kloka pojkvän sa till mig någon gång för längesen  "Håll huvudet högt, tillsammans är vi starkare". Det bär Jag med mig varje dag, och jag vill att Ni också ska göra det. Det hjälper att veta, att man aldrig är ensam. Hur ensam du än känner dig, så finns det alltid någon vid din sida någon som delar din smärta och sorg, se bara till att hålla i hårt.

Tillsammans är vi starkare / Luc

Kommentarer
Postat av: alex

Fin blogg du hade :D

2010-03-11 @ 23:17:30
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0