Illuminati rules the world

Tittade precis två youtube-klipp som var...rätt läskiga faktiskt. Det är skrämmande hur vi blir manipulerade. Antingen är det skitsnack, och vi manipuleras till att tro på det. De vänder och vrider på låtar och får de  o låta som att de sjunger om satan. Eller så är det sant. Det finns, men vi vill inte tro på det.

Nu vet jag inte själv vad jag tror på..eller vill tro på. En del av mig säger att Illuminati egentligen innebär att du säljer din själ för att bli stor. Rik, känd och ihågkommen. Inte till satan, inte till nån, utan till musiken och drömmen. Jag vet inte riktigt om ni förstår precis vad jag menar..hittar inte riktigt de rätta orden för att förklara.men men. Hoppas att jag lyckades lite ändå :).


Visar er klippen sen också, vill veta vad ni tycker.

Tillsammans är vi starkare/ Luc

Kommentarer
Postat av: Anonym

Illuminati Finns på riktigt

2010-03-16 @ 12:51:35
Postat av: Jen.luc

Har du konkreta bevis att komma med? :) (som inte är hemmagjorda youtube-klipp)

2010-03-16 @ 18:37:12
URL: http://keephating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0