Keep smiling, keep shining..

Because you know you can always count on me.

Hej hej!
Jag vaknade riktigt tidigt imorse och åkte till skolan dödstrött. Jag hade svårt för att somna under natten så jag låg mest och väntade på att klockan skulle bli dags att gå upp. Föreläsningen idag handlade om konkurrensverket. Lärde mig en hel del intressanta saker. Som att marknadsdomstolen sprängde en volvokartell (på åtta bilhandlare i södra Sverige) och de dömdes till böter på 21 milj kr...Varför berättar jag det här för er?  Jo för att kartellen upptäcktes genom att en VD som skulle skicka ut ett mail till de andra sju Volvohandlarna va för snabb i fingrarna och skrev in FEL MAILADRESS. Mailet skickades istället till en journalist på Dagens Industri..
Moral of the story is..va uppmärksamma på vad ni skickar och speciellt VART ni skickar det..man vet aldrig vart det hamnar.
Tillsammans är vi starkare!  /Luc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0