Nu är jag hemma

Hemma efter en lång dag, kändes som att dagen på jobbet aldrig skulle vara över. Sålde rekord idag (igen) haha. Nu ligger jag i min säng och funderar på om jag ska äta eller inte.

Hahaha måste bara berätta om en grej på jobbet, jag ringde en person men hade på mute, vilket betyder att personen inte hör mig. Han svarar och jag hinner inte ens ta bort mute innan han börjar prata: hej nej hon är inte hemma, du kan ringa lite senare. Jag hade inte ens sagt heejj? haha. Sen tog jag bort så att han kunde höra mig. Jag bah hej mitt namn är bla bla å ringer från bla bla. Han börja skratta å bah nejjj han är inte hemma. Vilka roliga människor de finns som pratar med sig själv. Okej ni tycker säkert det va fett tråkigt men de va jävligt kul ;).


Hej mitt namn är Jennica och jag ringer från... (gammal bild)

Tillsammans är vi starkare /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0