Öga inte

Im feeling lucky today. Nästan så att jag ska köpa mig en trisslott. Jag fattar inte hur jag lyckas! Har myst heeeela dagen och haft riktigt kul faktiskt. Nu sitter jag och trycker i mig godis, gott som fan, funderar också på att åka iväg och handla efterrätt till ikväll. Jag vill se på film, mysa lite till och äta ännu mer gott.

Såg förresten Shutter Island igår, vet inte om jag sa det, men den är skitbra verkligen. Jag trodde nästan att jag var psykiskt störd när jag var på väg hem efteråt. Det var läskigt kan jag lova, nästan så att jag ville stoppa ner mig själv i en tvångströja, haha!
Jag ser nog ut att va lite..sjuk.

Tillsammans är vi starkare/ Luc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0