Oops I did it again!

Jag kände att jag behövde en bra dag, just idag hade det kunnat vara bra. men..så tittade jag precis ut genom fönstret och såg att det snöade. Inte så bra längre..från tio plusgrader till minus? och snö? vad har vi i Sverige gjort för att förtjäna detta? Helgen har varit lång. Dels rolig, intressant och fylld med tårar och skratt. Som vanligt händer det en hel del kring lilla mig. Ingenting som inte går att fixa. Vi har hunnit firat två speciella dagar som har varit. Grattis och grattis igen.

Jag har även hunnit lära mig en hel del, som att jag är oförsiktig. Typ hela tiden. När jag saltar min mat, när jag skriver prov, pratar, rostar bröd, häller upp juice och med min mobil. Men viktigast av allt är jag oförskitig när jag kör (6 gånger på 7 månader snittar nästan en gång per månad, vad siffrorna är kära läsare får ni välja själva resten behåller jag för mig själv). För er som känner mig vet, att en läxa lär jag mig i en vecka. Sen är den bortglömd. Förhoppningsvis är detta vändningen. Har varit bra på att vända på saker senaste tiden..haha.

Tillsammans är vi starkare/ Luc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0