Sådär..

Nu är jag redo att bege mig till jobbet. Ska bara springa till köket och hämta en pizza sen är jag klar för att gå. Jobbar ju fram till 9 ikväll men ska se till att L uppdaterar medan jag är på jobbet. Vi har ju faktiskt lovat att försöka tillfredställa er så gott vi kan :).

Fan såg nyss att det är västa snö stormen ute och jag som har världens halaste skor. Jag ramlade 3 gånger förra veckan och då menar jag ramlade. Förresten, ett tips till alla som halkar när de är halt ute, gå med HÄLARNA först. Fattar ni? asså tryck ner hälarna innan ni sätter ner resten av foten! (smart tjej). Nej nu måste jag röra mig.

Tillsammans är vi starkare /J


Peace haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0