sky ain't the limit

Hej!!

Jag vaknade precis, ordentligt utvilad för första gången på riktigt länge. Igår var jag och jenk på Play4charity i solnahallen..det var inte sådär överdrivet hype så vi stannade inte särskilt länge. Efter det mötte jag baby, vi åt middag sen låg vi och pratade hela kvällen om precis allt. Sen åkte jag hem för att sova.

Ibland får jag så dåligt samvete, över att jag är så jävla nöjd. But I can't help it. Jag är mer än bara nöjd och jag tänker inte ha dåligt samvete för det. Jag är stolt. Och jag tänker fortsätta vara det. Jag ångrar ingenting. Inget kan sänka det. Så lägg ner verksamheten. :)

Tillsammans är vi starkare/ Luc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0