Sometimes when God closes a door, satan opens a window.

Sitter o chillar i min säng, nyduschad och allt..Vill verkligen inte gå å lägga mig..det är feta program på TV. Men samtidigt vet jag att jag aldrig kommer orka med morgondagen. Imorn väntar en sjukt spännande dag(ironii daah) med plugg i biblioteket, ni kan hitta mig där från elva och framåt..Hey jag ger mig själv sovmorgon iaf;) hahah..

Tänkte försöka hitta en film som heter "I taket lyser stjärnorna", vet nån om den finns att hyra..? Vill se just den imorn, vet inte varför..men jag läste boken för måånga år sen och den har fastnat i mitt huvud av nån udda anledning. Iaf. Nu dags att sova

I min favorit t-shirt just nu..


Tillsammans är vi starkare / Luc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0