Right hand to my man

Hej hej! Har varit på biblioteket idag som ni säkert läste i inlägget innan. Jag och Patryk (ena halvan av min grupp) satt och kämpade med en del saker som vi hade svårt för. Två hjärnor är bättre än en, så det gick bra. Riktigt bra faktiskt, självförtroendet är tillbaka. Tentan imorgon lär gå suuuper!
Mötte även upp världens bästa som gav mig ett leende på läpparna, godispåse och en ros. Vi pratade en kort kort stund och tog igen det vi hade missat under veckan, sen åkte jag hem lika snabbt. Nu tänkte jag "vila", titta på någon bra film och varva ner inför imorgon. Ska nämligen upp super tidigt. Det är vårdagsjämning inatt också..vilket innebär att jag förlorar en timmes sömn innan tentan. Dvs att den börjar 8 "gammal tid", lite förvirrande men aja haha.
Kan inte jämföras med nån annan känsla. ♥

Tillsammans är vi starkare/ Luc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0