You the fucking best!

Ikväll har jag blivit lovad middag lagad av syrran, okej jag tvingade henne lite. Jag stod för lunchen, nu får hon fixa en ordentlig middag så vi kan titta på Greys Anatomy tillsammans. Jag kräver även efterrätt till, om du läser detta...helst friterade bananer med glass, maränger och chokladsås. Tack.

Förutom Grey's är det även fotboll på tv. Missa inte!!  Kvällens maskot:

Min lilla björn!

Kvällen i all ära har jag även målat naglarna i en fräsch rosa färg(ovanligt?) från Mavala. Den börjar bli lite av en favorit. Ljusa färger tröttnar jag på, och beb tycker att jag ser ut som en punkare i svart :/. Passar riktigt bra nu till våren och livar enkelt upp en tråkig vardagsoutfit:

Känner mig hel igen.


Tillsammans är vi starkare/ Luc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0