1,393 miles away.

Sådär ja, nu är jag äntligen hemma efter en lång skoldag. Jag står som vanligt för underhållningen medans alla andra jobbar och kämpar på med vår uppgift haha, tack för idag allihopa :)! Imorgon kör vi igen, 12-18 ..det blir nog bra!

Min vän G som fjantar sig lite halvt och spelar bildblyg..Vill ni på en dejt tjejer? ha ha


Fick mig precis en uuuunderbar nyhet, som verkligen behövdes. Jag ska inte ens försöka förklara för er hur det känns. Världens bästa vän S kommer hem på onsdag för en snabb visit och återvänder på söndag igen. Jag skulle egentligen ha åkt och hälsat på henne nu på torsdag under några dagar, men det gick utför. Kan inte vi åka till henne, så kommer hon till oss. Så jag har saknat henne, det kommer bli helgalet i helgen! Utan tvekan.

Och ni kan inte föreställa er den känslan, förrän det händer er. Att en stor del av erat liv befinner sig på en annan plats på jorden.♥

Tillsammans är vi starkare/ Luc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0