En lista innan jag lägger mig :)

Vad tycker du om kärlek? Underbart!
När kramade du någon sist? Idag
Saknar du någon speciell person? Nej
Har du svårt för att bli kär? Ja
Är du singel? Nej
När fick du senast en komplimang? Alldeles nyss haha


HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös:
Nope
Hånglat med nån riktigt ful: Har jag väl hahaha
Hånglat med fler än 50 pers: Nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Haha nää
Gjort något riktigt dumt? Ja
Gjort något du verkligen ångrar? Ja men man lär sig av sina misstag
Gjort nåt olagligt? Japp
Fått din mamma att gråta? Hoppas inte
Slagit ner någon? Nej jag är snäll tjej
Skämts över dina föräldrar? Ja när jag va yngre
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja
Tar du droger? Absolut inte
Dricker du? Inte ofta
Vilka kläder sover du i? Underkläder
Vad hatar du verkligen? Små kryyyp
Är du ensam nu? Ja, mamma sover
Vill du gifta dig? Yes
Vill du ha barn? Japp 


SENASTE PERSONEN SOM:
Du delade en dricka med? Haha va?
Du gick på bio med? baby
Skällde på dig? Mammsen
Sa någonting till dig och vad var det? Kommer inte ihåg


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nej
Kramat någon? Ja
Pussat någon? Jaa
Köpt någonting? Nej, bara cigg
Sjungit? Självklart
Saknat någon? Nej


Kommentarer
Postat av: Yasmin

oooh orkar inte läsa!! hahaha

2010-05-20 @ 23:09:08
URL: http://ilovefood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0