HOLD MY HAND

Jag måste få en sekund till att klaga. Mitt j*vla internet funkar fortfarande inte på den bärbara datorn, och på den stationära är det jätte svag signal från vår timecapsule INGENTING FUNKAR SOM DET SKAAAA AHHHHHHH.

Okej nu är jag klar.
Idag ska jag iväg och handla till en middag på lördag, åker med mammsen till nått nyöppnat ställe, kul! Jag älskar att handla mat..ha ha. Efter det drar jag och möter upp älskade S som landade sent igår kväll. Välkommen hem hjärtat, nu ska det kramas! Vi ska nog gå runt i kista lite och leta...present till en viss E.

Idag lovar jag på bilder OM INTERNET GER SIG. Har nämligen med mig kameran ut på vift ;) ser ni! Jag tog min tid och letade upp den ...just for you.

Tillsammans är vi starkare/ Luc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0