I got you now didn't I ;)

Trodde ni att ni hade blivit av med mig? Ha ha inte så lätt ;) . Internet hade spårat på högsta nivå, men nu är det back on track, vilket betyder att jag också är det!
Jag sov nästan tolv timmar inatt, så jag borde vara utvilad. Det är viktigt när man ska sitta i ett litet rum med sex andra och skriva i sju timmar (det slutar oftast i syrebrist). Nu är det dags för img att slänga på mig lite kläder och mat! Man kan inte koncentrera sig på tom mage.
c
Bästa anna och jag för längelängesen...
Tillsammans är vi starkare/ Luc

Kommentarer
Postat av: Miss H

Varför lägger du bara upp gamla bilder vi läsare vill jö se

nya bilder

2010-05-10 @ 10:50:57
Postat av: Luc

Miss H: Jag ska försöka bli bättre på att ta bilder! Promise!!

2010-05-10 @ 11:28:38
URL: http://keephating.blogg.se/
Postat av: Miss H

De hoppas jag! Du skriver mkt om din kille och massa saker ni gör och bilder på er och saker du gör skulle göra bloggen mkt roligare!

2010-05-10 @ 12:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0