In the morning when I roll over, pray that he's there at my arm and shoulder

Här sitter jag och målar naglarna, pratar i telefon och bloggar samtidigt. Multitasking på högsta nivå. Jag ska försöka hinna iväg till biblioteket innan tolv också. Känner mig sådär skönt produktiv idag och kommer få en hel del gjort. Härligt!
Jag tittar ut genom fönstret och ser bara grått. Hoppas att vädret blir lite skönare till ikväll så kanske man orkar göra något :)
En gammal wannabe gangster bild på mig haha..skrattar lika mycket varje gång jag ser den. Det är okej, ni får också skratta.
Tillsammans är vi starkare/ Luc

Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha.... du sa att jag fick :$

2010-05-09 @ 23:36:13
URL: http://annishihi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0