Next: Victoria secret ;)

Måste bara berätta vad som hände igår när jag va på väg till jobbet.. Jag satt på tunnelbanan och då kom det fram en kille till mig och presenterade sig. Jag satt med min mobil i handen och som bakgrundsbild har jag adriana lima. Han sa: jag ser att du har adriana på bild så då måste du veta vad victoria secret är. Sen berättade han att det va han som hade upptäckt caroline winberg (svenskan i victoria secret). Han bad mig titta på hans dator men jag sa att jag skulle av nästa station, då tog han fram kameran och visade bilder på folk han hade fotograferat.

Precis innan jag skulle gå av sa han, hur känns det att bli upptäckt på tunnelbanan? sen gav han mig sin facebook och sa att jag skulle adda honom. Tror ni han va seriös eller bara drev med mig? Det värsta va nog att alla i tåget tittade på mig för tro mig snubben pratade inte tyst.

Jag kanske borde bli en victoria secret modell, eller va tycker ni? hahah ;)



Kommentarer
Postat av: Mikaela O

vad hette han??? :D tänk om? satsa!

2010-05-15 @ 12:26:29
URL: http://mikz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om han heter Ceasar är det bara fejk. Min vän blev lurad av honom.



Han är bara en fotostudent.

2010-05-18 @ 14:14:33
Postat av: Linda M

Caroline Winberg upptäcktes ju i tunnelbanan! Killen som fann henne heter Cesar Wintland. Han e visst mega fascist när det gäller utseende, så om det var han skall du ta åt dej. Grymt ju!

2010-05-19 @ 01:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0