So damn lucky.

Jag är hemma efter en lång dag på uni. Jag har mått rätt konstigt till och från, idag på sista föreläsningen slog det till igen. Finaste hjärtat hämtade mig och lämnad av mig hemma så jag inte behövde åka kommunalt, nu har jag hunnit vila upp mig och mår iaf lite bättre.

Funderar förresten på att skaffa mig ett nytt gymkort, har tröttnat på att sitta bara vill röra på mig igen, jag älskar träning! Nu när det är höst och vinter igen så passar det sig utmärkt för inomhus träning, plus att man har mindre fun stuff att göra. Har nån av er provat sats? Är det bra där?

Igår slog det mig att jag fyller år typ "snart" :), och jag har egentligen bara en önskan, fröken Sara vet. Håller tummarna för det!!

Tillsammans är vi starkare/ Luc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0